HMM NICE bASS

  Näkymät 2,797,897

Davie504

7 kuukautta sitten

Reacting to the craziest bass guitars on the internet. BASS REVIEW.
SLAP LIKE NOW
Subscribe for more videos: goo.gl/G9As1e
Reddit: www.reddit.com/r/Davie504/
Patreon: www.patreon.com/davie504
Merch: represent.com/davie504
Twitter: Davie504bass
Instagram: davie504
Facebook: Davie504
My Signature Bass: chownybass.com/product/evo-davie504-signature
My NEW ALBUM!
Spotify: open.spotify.com/album/5m7SFVMTfNvv7dyqfa00G3
iTunes: itunes.apple.com/album/id1122291881?ls=1&app=itunes
Don't forget to leave a comment to let me know if you enjoyed this video, it's important for me! :)
If you want to be always updated about my channel, SUBSCRIBE! and JOIN THE FUNK! :D
Hope you'll like it!
See you soon and Stay Funky! :)

Kommentteja
Davie504
Davie504 7 kuukautta sitten
*hmmmmmm*
dOOmer _
dOOmer _ 20 päivää sitten
am i the only non bass player here?
Viewer
Viewer Uukausi sitten
mmmmmmh
Vixxar
Vixxar 2 kuukautta sitten
DunaFish 70th like
John D
John D 3 kuukautta sitten
Good choice :)
Harold Francisco
Harold Francisco 4 kuukautta sitten
Hmmmmm🙈
Catherine
Catherine 20 minuuttia sitten
Yeah he said Bass 69 times
Extrema Thule
Extrema Thule 11 tuntia sitten
4:03 .."cosa è sta merda?!!" 😆😆🤣
Prin LS5503059
Prin LS5503059 13 tuntia sitten
LMAO 5:38
Darkmatter comic dubs
Darkmatter comic dubs 16 tuntia sitten
This guy really likes the echo effect
William Kærgaard
William Kærgaard 21 tunti sitten
69 times
Catherine Haring
Catherine Haring Päivä sitten
SL@PP
Jenny De Sanctis
Jenny De Sanctis Päivä sitten
Do The pHub intro whit BASS
Gaming Legends
Gaming Legends Päivä sitten
You said bass 69 times
Mythical Trio
Mythical Trio Päivä sitten
U said B A S S 69 times
PE4R
PE4R Päivä sitten
Don’t be bacist every one, don’t judge a bass by its color
sr s
sr s 2 päivää sitten
5:40 HMM NICE BASE
ozge oktem
ozge oktem 2 päivää sitten
bass NO NO NO BASS YES YES YES
Bryson gaming
Bryson gaming 2 päivää sitten
5,900,106
Abraham Aguilar Noriega
Abraham Aguilar Noriega 2 päivää sitten
pov: he smile 1:53
The Place
The Place 2 päivää sitten
OMG this is your ear reveal
Highpplz
Highpplz 3 päivää sitten
Lol i just commented the cyber bass video.
Kenny _
Kenny _ 3 päivää sitten
0:01 early headphone revival!
RuD0 MCRUdOlpH
RuD0 MCRUdOlpH 3 päivää sitten
Very impressive but i Challenge YOU to play a super fast bass sólo and ať the end destroy your Bass at The end
rexy texy
rexy texy 3 päivää sitten
Yeah nice nice bass buddy
WYNNFRITH EZTHER BUSCANO
WYNNFRITH EZTHER BUSCANO 4 päivää sitten
Some Days Ago I Aasked You What?
Arjun Chandran
Arjun Chandran 5 päivää sitten
ah yes
King Banana
King Banana 5 päivää sitten
slap dem bass
Leonam Ramos
Leonam Ramos 5 päivää sitten
não freivurit veia ende curueizi bass
Azka Azka
Azka Azka 5 päivää sitten
Nice bASS dude
Brian Zubkoff
Brian Zubkoff 5 päivää sitten
" che cazzoo!"hahaha
Emman ganelo
Emman ganelo 5 päivää sitten
Your ears
BEASTIMUS PRIME
BEASTIMUS PRIME 5 päivää sitten
Italy invented bass and speghetti and that cute hand sign
Molly Pritchard
Molly Pritchard 6 päivää sitten
i was smiling seeing mio
Cuz Im Fxntxstic
Cuz Im Fxntxstic 6 päivää sitten
HmMmMm NiCe BaSs
Nicholas Mayer1234
Nicholas Mayer1234 6 päivää sitten
Bass 69
Péter
Péter 6 päivää sitten
That expensive bass have 5 strings
alan laudan
alan laudan 6 päivää sitten
Hmmmmmmm nice ba ass
Marlon Castillo
Marlon Castillo 6 päivää sitten
Me love bass
tooncess1
tooncess1 7 päivää sitten
85times he said bacss
Kleckio
Kleckio 7 päivää sitten
He probably has a girlfriend who is very nice BASS and is a real BASS
Esteban Mauricio Azuero Medina
Esteban Mauricio Azuero Medina 7 päivää sitten
me inyectó vida de dios según Osho Me inyectó vida de Dios según buda Me inyectó vida de Dios según lao tse Me inyectó vida del angel del frío Me inyectó vida del angel del Fuego Me inyectó vida del angel del amor Me inyectó vida del angel del agua Me inyectó vida del angel de la luz Me inyectó vida del angel L Me inyectó vida del angel hombre sin limites Me inyectó vida del angel del sol Me inyectó vida del angel Jesus de nazaret Me inyectó vida del angel supercrack Estrella No me masturbo No me dejó absorber Cumplo los 10 mandamientos Soy multimillonario Aseguro santidad
Giovanni Sartore
Giovanni Sartore 7 päivää sitten
sono troppo povero per avere un basso, vorrei suonare ma non posso
Barney the dinosaur
Barney the dinosaur 7 päivää sitten
87 bass
Daniel Buckley
Daniel Buckley 7 päivää sitten
3:04
themalpool 58
themalpool 58 7 päivää sitten
veo un burn futuro en este muchacho
cobie fishing newcastle
cobie fishing newcastle 8 päivää sitten
69
Maximilian Meyer
Maximilian Meyer 8 päivää sitten
86 Times!!!!!!!!!!!
johana ve mai mai
johana ve mai mai 8 päivää sitten
Slapp
ImCadezx
ImCadezx 8 päivää sitten
Nice bASS
Timothy Sanders
Timothy Sanders 8 päivää sitten
You said bass 69 or 68
Dundee De henau
Dundee De henau 9 päivää sitten
5’’40 SLAP THE BASS but without « b »
John DiMarco
John DiMarco 9 päivää sitten
You said bass 150 times or something?
John DiMarco
John DiMarco 9 päivää sitten
Dat Bass kinda THICC ngl
vandan rauthan
vandan rauthan 9 päivää sitten
you said bass 69420 times
Ivy Larner
Ivy Larner 9 päivää sitten
I do not have a bass but I slapped the subsuribe buttin
Ivy Larner
Ivy Larner 9 päivää sitten
127
Purple Platypus Bear
Purple Platypus Bear 9 päivää sitten
that one anime girl with a bass is Mio
Sammy_Wolf
Sammy_Wolf 9 päivää sitten
5:39 he want slap that bass... me too, a lot xD
Alessandro
Alessandro 10 päivää sitten
Col cazzo che lo compro....😂😂😂😂
Sebishii Music
Sebishii Music 10 päivää sitten
86 muen
AnthonyYT123
AnthonyYT123 10 päivää sitten
WhErE iS tHe Pp ReVEaL that you said u would do
Boi Boi
Boi Boi 10 päivää sitten
69 bASS
Linux Powered
Linux Powered 10 päivää sitten
Dude i want to learn to slap bass, send me a cheap bass to start learning!
TV Loathsome
TV Loathsome 10 päivää sitten
Davie: Slapp like now Dumbasses: 2.5K dislikes
Leezard Channel
Leezard Channel 10 päivää sitten
Do you like Rare bass? check Pato Defectuoso Luthier Bass! Yess... also play BASS
Ramel34
Ramel34 10 päivää sitten
Did that shit say "Beautiful Ball Sack Bass" @ 7:47??
William Afton
William Afton 10 päivää sitten
*Perv davie detected*
Sokka, Wise Oaf
Sokka, Wise Oaf 10 päivää sitten
Why is this always in my recommended?!
Wisconsin Central Productions
Wisconsin Central Productions 10 päivää sitten
that bass anime comes from k-on
Gullideckelfresser
Gullideckelfresser 11 päivää sitten
0:01
Jakubix
Jakubix 11 päivää sitten
bass memes xD
Aiele Carig
Aiele Carig 11 päivää sitten
5:40 if u don't get it then it's B-ass LOL
ZIHENG ZHOU
ZIHENG ZHOU 11 päivää sitten
It’s a bASS
Samuel Weah
Samuel Weah 11 päivää sitten
0:01 pause ear reveal
berm0k0s
berm0k0s 12 päivää sitten
I am slapping a hundred Time the like my friend
Hong Yhu
Hong Yhu 12 päivää sitten
I subscrib allot
Irwan Jainin
Irwan Jainin 12 päivää sitten
Davie504 I live in Malaysia, there is legendary bass instrument made from nature.. Its really cursed.. Search at Google, 'Sape Iban sarawak'.. Im very sure that you want to slap it.. Check it out davie or I come to your house and stole all your bass!
Duolingo Bird
Duolingo Bird 12 päivää sitten
I will take bass 1:41 to school!!
Logan Siu
Logan Siu 12 päivää sitten
Fact: at 1:53 that is not a bass, that is a yellow perch.
Esteban Gavilla
Esteban Gavilla 12 päivää sitten
He tru slavic bass
Harley Fishburn
Harley Fishburn 12 päivää sitten
Look at 5:59 and pause it as. Soon as it gets there lol
Yui Hirasawa
Yui Hirasawa 13 päivää sitten
grazie
hanz exp
hanz exp 13 päivää sitten
bASS thicc
Simon Sibuyi
Simon Sibuyi 13 päivää sitten
You sed bass 53 this
Tejas D
Tejas D 13 päivää sitten
Did anyone else notice his ears at the begining?
Adolf Hitler
Adolf Hitler 13 päivää sitten
5:39 tight there the bass became: Ass
Mojtaba Golestani
Mojtaba Golestani 14 päivää sitten
just give a way the cheapest bass to me so i will go sell my guitar amp marshall mg100dfx and buy a bass amp ! i know u already give away all that bassssssssss :(((
Dixon Gadsby
Dixon Gadsby 14 päivää sitten
69
Monika Wilga
Monika Wilga 14 päivää sitten
DAVIE I WISH I HAD A BASS BUT IM IN POLAND I WANT BASS BRO I WANT BASS FOR EVER OK OK IF IM GONNA BE IN ENGLAND IM GONNA BUY A BASS I THINK IF THERE ARE BASS
Monika Wilga
Monika Wilga 14 päivää sitten
I AM SAD
Burrito Man
Burrito Man 14 päivää sitten
Davie has no emotion
LupiGamer 64
LupiGamer 64 14 päivää sitten
Te pareces a Cris green
David Hüttl
David Hüttl 14 päivää sitten
Boys: hmmmmmmmm Girls: 😐😑🤭
Dave nall marc
Dave nall marc 14 päivää sitten
69 times
michael gates
michael gates 14 päivää sitten
69
GAMING AND FUN WITH ANIME
GAMING AND FUN WITH ANIME 14 päivää sitten
I challenge you
GAMING AND FUN WITH ANIME
GAMING AND FUN WITH ANIME 14 päivää sitten
I challenge u
GAMING AND FUN WITH ANIME
GAMING AND FUN WITH ANIME 14 päivää sitten
Mr davie I challenge u to a bass battle
Oliver Pillay
Oliver Pillay 14 päivää sitten
Lol u dig it Lol
Oliver Pillay
Oliver Pillay 14 päivää sitten
69 Jk
Sam Arnold
Sam Arnold 14 päivää sitten
1:38 america decided to make their own bass
Danish Furqon
Danish Furqon 14 päivää sitten
Can you play trough the fire and the flames while force trough the fire and the flames?
Raji Ravi
Raji Ravi 14 päivää sitten
The bass nice becase guitar is so nice very bass BESS slap like davie 504
Marilu Cardoso
Marilu Cardoso 14 päivää sitten
I counted 80 times the word Bass🎸 ( idk how many time it was mentioned but i counted 80. Maybe its to much or maybe not idk.)? And im late
Macy Mcneill
Macy Mcneill 14 päivää sitten
He said bass 66 times that’s nuts and I think of me getting a bass or a guitar oneday🙏
Stop This...
11:43
Davie504
Näkymät 3 milj.
Lil Nas X - HOLIDAY (Official Video)
2:48
LilNasXVEVO
Näkymät 43 milj.
Metsästyskoira - BIISONIMAFIA
5:15
Biisonimafia
Näkymät 77 t.
LIVE: Chaos vs. Evil Geniuses - IEM Beijing 2020 - Semi-final - NA
11:22:30
BTS (방탄소년단) 'Life Goes On' Official Teaser 1
0:27
Try Not To Laugh Challenge (Laugh Reveal 2)
12:23
Riley Reid Plays BASS??
10:02
Davie504
Näkymät 2 milj.
"Smartphones are Boring now."
12:45
Mrwhosetheboss
Näkymät 751 t.
Did He Just Play an IMPOSSIBLE Bassline??
12:52
Billie Eilish said WHAT about BASS??
10:22
Davie504
Näkymät 3,9 milj.
This 5 Year Old Plays BASS Better Than ME??
10:11
I Replaced ALL SOUNDS in Minecraft with BASS
10:04
memes to watch when you're bored
15:44
Memecorp
Näkymät 5 milj.
I Replaced My Bass Strings with SPAGHETTI
10:01
Teaching My Girlfriend How To SLAP BASS
10:03
Lil Nas X - HOLIDAY (Official Video)
2:48
LilNasXVEVO
Näkymät 43 milj.
Metsästyskoira - BIISONIMAFIA
5:15
Biisonimafia
Näkymät 77 t.
LIVE: Chaos vs. Evil Geniuses - IEM Beijing 2020 - Semi-final - NA
11:22:30
BTS (방탄소년단) 'Life Goes On' Official Teaser 1
0:27
AMONG US - OIKEASSA ELÄMÄSSÄ
28:10
Duudsonit
Näkymät 139 t.
RICHEST Singers You Never Heard Of
16:01
RoomieOfficial
Näkymät 224 t.
Crashing Cars with Danny Duncan!
12:03
Danny Duncan
Näkymät 2,7 milj.
SIDEMEN AMONG US IN REAL LIFE 2 *UNSEEN*
17:30
MoreSidemen
Näkymät 1,8 milj.
Can We Find The Name Brand? (Game)
14:27
Good Mythical Morning
Näkymät 631 t.
Among us mutta OIKEESSA ELÄMÄSSÄ!
24:57
Roni Back
Näkymät 507 t.