Try Not To Laugh Challenge (Laugh Reveal 2)

  Näkymät 6,310,980

Davie504

6 kuukautta sitten

Attempting an Impossible Try Not To Laugh Challenge.
I haven't been laughing since 2019.. will I finally laugh?
SLAP like if you laughed. Do it.
Subscribe for more videos: goo.gl/G9As1e
Reddit: www.reddit.com/r/Davie504/
Patreon: www.patreon.com/davie504
Merch: represent.com/davie504
Twitter: Davie504bass
Instagram: davie504
Facebook: Davie504
My Signature Bass: chownybass.com/product/evo-davie504-signature
My NEW ALBUM!
Spotify: open.spotify.com/album/5m7SFVMTfNvv7dyqfa00G3
iTunes: itunes.apple.com/album/id1122291881?ls=1&app=itunes
Don't forget to leave a comment to let me know if you enjoyed this video, it's important for me! :)
If you want to be always updated about my channel, SUBSCRIBE! and JOIN THE FUNK! :D
Hope you'll like it!
See you soon and Stay Funky! :)

Kommentteja
Davie504
Davie504 6 kuukautta sitten
lol
CODPEW
CODPEW 2 päivää sitten
L
Carina Cerillo
Carina Cerillo 16 päivää sitten
Nob jk
SHĄDØW 21
SHĄDØW 21 26 päivää sitten
Now I've got all your personal information you laughed not even the government can help you
FlickFN
FlickFN Uukausi sitten
Lol
Radioactive_Playz
Radioactive_Playz Uukausi sitten
lol
Ky Cuc
Ky Cuc 7 minuuttia sitten
Aaaaaaaaaahhhhh .
Tra Bao
Tra Bao 17 minuuttia sitten
if you want God to forgive you dont commet here just go to the church and pray.
Adam Howard
Adam Howard 19 minuuttia sitten
I only laughed at the moonwalking ferret
maNga Muhammet
maNga Muhammet 2 tuntia sitten
Just i watch davie s face for laugh When he laughes i get smile and happier
Los Instrumentos De Omar
Los Instrumentos De Omar 2 tuntia sitten
S L A P BASS
LazyIndoraptor 7500
LazyIndoraptor 7500 3 tuntia sitten
I’m the opposite of Davie, I laughed on every one of the clips
Shenji Shinobi
Shenji Shinobi 4 tuntia sitten
6:34 clip made me laugh so hard he used the emotion of pain to create a tone xD
corndog at a hotdog party
corndog at a hotdog party 4 tuntia sitten
the one at 2:18 got me pretty good
Taxavie Bro
Taxavie Bro 4 tuntia sitten
Haha funny
The gaming brothers
The gaming brothers 5 tuntia sitten
When you say it isn't funny , i laughed everytime
syed mansoor ali
syed mansoor ali 6 tuntia sitten
Make one more try not to laugh video please
Jampuri
Jampuri 6 tuntia sitten
Not funny for me
Thi Tan
Thi Tan 6 tuntia sitten
Superb.
Thu Tha
Thu Tha 6 tuntia sitten
Superb.
Gunjan Saxena
Gunjan Saxena 6 tuntia sitten
Heh i didnt laugh....CHECKMATE
Hzkym Bruh
Hzkym Bruh 7 tuntia sitten
Is this supposed to be impossible or...possible?Cuz i didnt even lift my cheeks
Thaipha Pierre
Thaipha Pierre 7 tuntia sitten
you did this on my birthday 0n0
Khon Khet Htan
Khon Khet Htan 7 tuntia sitten
love from Myanmar
adhyastha rayyan
adhyastha rayyan 7 tuntia sitten
I'm not laughing, davie
adhyastha rayyan
adhyastha rayyan 8 tuntia sitten
Thank you, davie
Gadiel Miranda
Gadiel Miranda 8 tuntia sitten
Davie literally laugh lol
Tommaso_ Frattale
Tommaso_ Frattale 8 tuntia sitten
5:40 epico !
Philip Leckburg
Philip Leckburg 9 tuntia sitten
I'm a drummer and I lost on the first video. So I'll slap myself.
I.M Art drawings
I.M Art drawings 10 tuntia sitten
10:40 YES LAUGH REVEAL
Zaakir Essa
Zaakir Essa 12 tuntia sitten
2:13 lol
Youssef el Hilali
Youssef el Hilali 12 tuntia sitten
F
Shadowknight 67
Shadowknight 67 12 tuntia sitten
1:19 qui l'eu crû ? Un même français international 😢🇫🇷
Divyansh Gautam
Divyansh Gautam 13 tuntia sitten
2:40
Mr.SAI Kadam
Mr.SAI Kadam 13 tuntia sitten
5:35 only for death note fan❤️
Caleb Mundiz 🎶
Caleb Mundiz 🎶 14 tuntia sitten
"not ENOUGH funny" - Davie504
Aisy’s World
Aisy’s World 14 tuntia sitten
愛しています
Noah Myers
Noah Myers 16 tuntia sitten
I actually died at 8:12
ignite Op
ignite Op 16 tuntia sitten
You lose See the thumbnail carefully 😅
Mason Plants
Mason Plants 17 tuntia sitten
That hacks you made me laugh not vid
TPose
TPose 17 tuntia sitten
That OMG at the end tho xD
akkie miz
akkie miz 17 tuntia sitten
Not gonna lie,Davie is cute when he smiles😂
ツGuinebearツ
ツGuinebearツ 17 tuntia sitten
I'm pass.. Yes.. No slap for u
Master Piece
Master Piece 18 tuntia sitten
I don't know why i laugh If i see David face 😂😂
Shine Pyae Aung
Shine Pyae Aung 18 tuntia sitten
I didn't laugh
Maria Mason
Maria Mason 18 tuntia sitten
THe damn hamster got you! ha hahahahaha admit it!
Keith Schneidly
Keith Schneidly 19 tuntia sitten
I laughed when Davey had something stuck in his nose.
The Ogmanbaby
The Ogmanbaby 19 tuntia sitten
He basically already lost on his first video
UK•sᴘʏᴄᴀᴋᴇID gay
UK•sᴘʏᴄᴀᴋᴇID gay 19 tuntia sitten
Gak lucu anjir (Not funny)
Amir Faour
Amir Faour 19 tuntia sitten
1:19 translation. "hey, asshole. its fragile...OOHHHH" and no i didnt use google translate im just canadien
Jeannette Villa
Jeannette Villa 20 tuntia sitten
7:46 xD
Hew Colman
Hew Colman 20 tuntia sitten
I hate u because u got laugh but u lie
Analyn Gazmin
Analyn Gazmin 20 tuntia sitten
Dod stop I kip laufing😅
Analyn Gazmin
Analyn Gazmin 20 tuntia sitten
Dod you're laufing you're laying xd😂😂😂
Jayden Grant
Jayden Grant 21 tunti sitten
I am not subbing because you cheated.
Just a normal person
Just a normal person 22 tuntia sitten
Him: laughs Also him: That didn’t count!
Super Li李詣超
Super Li李詣超 23 tuntia sitten
F
BobGAME
BobGAME 23 tuntia sitten
If you are able to laugh in any part of this video then I must say you are living happier life.
Magnus Solberg
Magnus Solberg Päivä sitten
That harmonica go me good xD
Edoardo Paparella
Edoardo Paparella Päivä sitten
OKOK I LOSE AT THE FIRST... OKOK I LOSE AT THE START OF THE VIDEO, 😭😓😊😏SONO ITALIANO COMUNQUE EE CIAONE
The Daily Henry’s
The Daily Henry’s Päivä sitten
You laughed you liyer
Charles Gaming
Charles Gaming Päivä sitten
I’ll tell you something You Guys Only Laugh because of davie504 not the video
DrabDrab
DrabDrab Päivä sitten
noob we saw u laugh in thumbnail and I saw u laugh like a year ago making a srd video xdddddddddd
Basti Cabrera
Basti Cabrera Päivä sitten
LOL
Obeiad Akhtar
Obeiad Akhtar Päivä sitten
Every breath you take Every move you make Every bond you break Every step your take Davie be watching you
The ultimate stuff walker
The ultimate stuff walker Päivä sitten
I chuckled at the one that said what would you do if a child was in front of you right now
Wendell rangel
Wendell rangel Päivä sitten
Usuário de droga
Purple Dork
Purple Dork Päivä sitten
10:38 when you asked your crush to come home and she sends her bf
Sriram Padala
Sriram Padala Päivä sitten
David just admit it that you laughed almost at the end of the video
Hacker Anonymos
Hacker Anonymos Päivä sitten
LMAO I GOT WREKED
FE4Я ت SO2
FE4Я ت SO2 Päivä sitten
El ou el
alan laudan
alan laudan Päivä sitten
4:18 let me put a language you can understand kruikikausikakakakkakisrkskidkfkdkkdofahhhhhhhhh
alan laudan
alan laudan Päivä sitten
Lol mean Laugh out loud
Seanaaron Manangan
Seanaaron Manangan Päivä sitten
I do not laugh
Mahir Grover
Mahir Grover Päivä sitten
9:47 what is the tune name?
Chie Morrison
Chie Morrison Päivä sitten
Davie genuinely smiling so much makes me so happy for some reason
Nasty_Giraf
Nasty_Giraf Päivä sitten
f
Marc'Mars Channel
Marc'Mars Channel Päivä sitten
He’s smileimg and ik he laughing
Vobulary
Vobulary Päivä sitten
he said he didnt laugh for the whole year how comes he laughed in the thumbnail
Richelle rosas
Richelle rosas Päivä sitten
dani is your brother rigt
Kirit OOoO
Kirit OOoO Päivä sitten
*Dog runs away*Cat Jumps * Michael Jackson song plays*
네스호카렐
네스호카렐 Päivä sitten
5:24
Fyozy
Fyozy Päivä sitten
F
Dasuni Belieber
Dasuni Belieber Päivä sitten
You laughed slapper😂😂
Josef Ryan
Josef Ryan Päivä sitten
ooolollol
siren head179 gaming
siren head179 gaming Päivä sitten
esey
AR GAMiNG
AR GAMiNG Päivä sitten
He laughed I'm the thumbnail 😂😂😀😀
محمد اسد
محمد اسد Päivä sitten
504
Gg Sukhroop Gaming
Gg Sukhroop Gaming Päivä sitten
7:32 whatch it in fast forward
RENIEL NORBERTE
RENIEL NORBERTE Päivä sitten
Is that you shroud???!!
JADEN DANIEL KOSHY ROZARIO
JADEN DANIEL KOSHY ROZARIO Päivä sitten
lost laugh
JADEN DANIEL KOSHY ROZARIO
JADEN DANIEL KOSHY ROZARIO Päivä sitten
laughed davie504
Noah Hud
Noah Hud Päivä sitten
Not gonna lie 5:35 I lost it lol
WET NAPKIN
WET NAPKIN Päivä sitten
Ok.
Abhash Roimya Saikia
Abhash Roimya Saikia Päivä sitten
I laugh just by seeing your reaction
Brandon A. English
Brandon A. English Päivä sitten
I laughed....but only because of your responses.
Pinecone 308
Pinecone 308 Päivä sitten
That urine testing ine got me
alejandro delima
alejandro delima Päivä sitten
I don't laugh
Temmie Chomps
Temmie Chomps Päivä sitten
5:35 say me the name of the video xD
Cai Thu
Cai Thu Päivä sitten
Wow.
pEtE wants to yEEt
pEtE wants to yEEt Päivä sitten
Slappers
My Chemical Romance is a sexy band
My Chemical Romance is a sexy band Päivä sitten
6:34 lmao... Legend😂
Soggy Donut
Soggy Donut Päivä sitten
Who ever sent these suck wtf
edy cahyana
edy cahyana Päivä sitten
my now suscribe chanel you
Jelly Biswana
Jelly Biswana Päivä sitten
Hahhahahah davie make me funny
Allan Jurelle Saldua
Allan Jurelle Saldua Päivä sitten
Search up "Oh, so you like CNN? Explain this"
nate lucero
nate lucero Päivä sitten
lol Me: thinks imma get 35k likes now :D Me again:omg my likes ohh 0-_-
Try Not To Laugh Challenge #23
14:06
Markiplier
Näkymät 17 milj.
LIVE: Chaos vs. Triumph - IEM Beijing 2020 - Grand-Final - NA
11:47:21
BTS (방탄소년단) 7-Second Interview
13:13
BANGTANTV
Näkymät 3,8 milj.
Bad IRISH ACCENTS That Even I Can't Understand
21:13
jacksepticeye
Näkymät 2,2 milj.
Calling Out Companies Who Stole My Nails
17:42
Simply Nailogical
Näkymät 1,7 milj.
Donating to Musicians Streamers with 0 Viewers
10:21
UNUSUAL MEMES COMPILATION V112
07:30
UnusualVideos
Näkymät 3,8 milj.
Watch People Die Inside #32
13:49
SpaceCow
Näkymät 3,5 milj.
I Speak Italian For The First Time EVER
10:12
I Draw My Life... (Childhood Reveal)
14:14
Davie504
Näkymät 3 milj.
UNUSUAL MEMES COMPILATION V103
07:30
UnusualVideos
Näkymät 32 milj.
I Played Bass Under Water
08:01
Davie504
Näkymät 1 milj.
99.9% CANNOT Play This Bassline...
12:35
Davie504
Näkymät 3,4 milj.
I Laugh For The First Time EVER
11:18
Davie504
Näkymät 5 milj.
LIVE: Chaos vs. Triumph - IEM Beijing 2020 - Grand-Final - NA
11:47:21
BTS (방탄소년단) 7-Second Interview
13:13
BANGTANTV
Näkymät 3,8 milj.
Bad IRISH ACCENTS That Even I Can't Understand
21:13
jacksepticeye
Näkymät 2,2 milj.
Calling Out Companies Who Stole My Nails
17:42
Simply Nailogical
Näkymät 1,7 milj.
The Furry Disease
3:34
Flashgitz
Näkymät 548 t.
Gorilla Checks On Injured Bird
3:27
Daily Dose Of Internet
Näkymät 3,4 milj.
Eddsworld - Casting Call
6:52
Eddsworld
Näkymät 840 t.
Which Chex Mix Piece is the Worst??
8:56
iDubbbzTV
Näkymät 612 t.